Skärtorsdag

Godmorgon!
 
Vaknde tio över sex imorse när Kims väckarklocka ringde!
Har tagit mina mediciner och ätit frukost och nu så slappar jag framför datorn bara! Skönt att bara ta det lite lungt.
 
Dagen planer:
 
* Ska snart röra mig mot stallet och rida Genique
* Hålla lektion för Vilma och Quantas
* Hålla lektion för Nelly & Dhelia
* Mocka & fixa klart stallet
* Åka förbi Hööks och Horze påvägen till Uppsala
* Åka till Ultuna och hämta hem Winnie (om allt går som planerat) Berättar mer om vad som hänt henne när jag vet att allt är bra så att jag kan andas ut!
* Kvällsfodra hästarna sova!
 
Så hoppas vi att dagen blir som den ska att det inte händer några tråkigheter!
 
Ps. jag har blivit en solarietorsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0