Sjukhuset igen..

Godmorgon på er!
 
I måndags precis efter jag hade postat mitt blogginlägg fick jag åka in till akuten pga magen igen!
Fick svåra kramper och mådde sjukt illa..
 
Blev inlagd igen.. Så nu chillar jag på sjukhuset igen! Väldigt trist och speciellt när dom inte hittar något fel..
Min mage är sjukt uppblåst och typ ekar om man knackar på den och mår väldigt illa och får svåra kramp attacker ibland. Har tagit massor med blodprov varje dag och sänka och ultraljud och gyn undersökning, dom hittar fortfarande inget. Sist jag var här var jag på kontrast röntgen och visade inte heller något.
 
Så svårt när allt visar bra men att jag har så ont! Har feber och ganska hög puls det är det ändå dom vet.
Dom tog några fler prover igår kväll och doktorerna kommer nu under förmiddagen så får se vad dom har att säga! Hoppas något vettigt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0