Dressyrpass på Winnie

Sådär ja nu är jag hemma från stallet! Red ett hårt dressyr pass med Winnie, både jag och hon var helt slut efter passet! Hon blev väldigt mjuk och fin och lyssnade fint :)
 
Efter det så mockade jag 3 boxar och fixade vatten :) Har inte mockat på typ 4 veckor eftersom jag har varit sjuk, kan säga att det var lite jobbigt när man inte har gjort det på ett tag!

Och Molly var överlycklig över att få busa omrking i stallet igen :D Nu väntar jag bara på att mamma ska sluta jobbet sen åker vi och solar och äter lunch! :)
 
 
 
Var ju på Hööks för någon vecka sedan och köpte nya ridskor att ha i stallet från JH Kollektionen, riktigt bra faktiskt! Och sen köpte jag dom gosiga benskydden också riktigt bra, speciellt nu när det är så kallt ute! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0