Djursjukhus

Godmorgon fredag!
 
Vaknade upp med världens huvudvärk och trött som bara den.. Sen spillde jag ut den sista mjölken och så har jag glömt att köpa smör så blev inte mycket till frukost.
 
Men var nyss ute med Molly och det är väldigt fint väder ute så det är bra iallafall, vi får hoppas att resten av dagen blir bra! :)
 
Igår var en väldigt tuff dag, om jag skulle skriva ner allt vad jag gjorde och vad som hände skulle det bli hur långt som helst!
Men tänkte iallafall berätta att min gamla katt Banda är inlagd på djursjukhus, han har fått några knölar på svansen som har spruckit så han blev jättesjuk av dom.. Så jag hoppas att han klarar sig han är ju 18 år. Har haft honom sedan jag var liten. Så jag håller alla tummarna för honom!!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0