Redan torsdag!

Godmorgon på er! :)
 
I tisdags & onsdags var jag och gymmade med Julia på morgonen, hur skönt som helst! :)
Efter det var jag i stallet :)
 
I tisdags tränade jag dressyr för KG med Genique & Benrity på Runsten, gick bra! :)
Och igår fick dom gå ett varsitt markarbetspass hemme i paddocken! Gick också bra dock kändes båda rätt trötta...
 
Igår skrittade jag på Winnie för första gången på väldigt länge! Hon har ju varit sjuk, har inte velat berätta det här i bloggen men nu är hon frisk & måt bra! :)
 
Så himla skönt att hon är igång nu igen och idag blir det skritt tur igen på henne :)
 
Dagens planer är:
 
* Stallet snart!
* 3 st lektioner
* Rida själv
* Mocka & fixa klart allt i stallet
* Hem och äta lite middag
* Gymma med Kim
* Yoga pass på Sats
* Hem och sova!
 
 
Min fina böna <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0