Fredag!

Godmorgon på er! Skönt med fredag!
 
Har världens träningsvärk från Yoga passet igår som var 75min långt! Sjukt bra träning för kroppen! :)
Och innan det körde jag och Kim bröst & axlar, så svag idag haha bara skakar typ! Då vet man iallafall att man har tagit i och tränat ordetligt!
 
Har precis ätiti frukost och ska snart åka till stallet, skulle önska lite bättre väder! Trist med mycket regn på sommaren speciellt idag när jag har ridläger för små tjejerna!
 
Så det blir stallet hela dagen idag eftersom det är ponnyhästs och en hel del vanliga lektioner sen ska jag också rida! Ska bara skritta ut med Bernity & Genique och lite trav och lösgörande övningar eftersom det är dressyrtävling imorgon! :D
 
 
Fick jättefina presenter av Klara & Karin! Tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0