Evigheter sedan

Hej på er!
Har inte bloggat på evigeheter! Har inte haft tid har så mycket att göra hela tiden så hinner tyvärr inte blogga!
 
Vad har hänt sen sist?
 
* Jag & min mamma har varit på semster i Turkiet i 1 vecka, kom hem förra söndagen
* Tävlat väldigt mycket  dressyr med Bernity & Genique
* Tränat dressyr & hoppning för tränare
* Haft lektioner som vanligt för mina elever
* Hängt med mina fina vänner och familj & pojkvän
* Både jag & Kim har fyllt år och haft födelsedags fest och fått massor med fina presenter!
* Planerar en till resa i September
* Flyttar till nya gården om exakt 17 dagar!
* Gymmat mycket, sagt upp mitt gymkontrakt på Itrim och flyttat över till Sats istället
* Varit hos läkaren angående magen..
* Packat för flytten
* Mamma & pappa har sålt deras hus
* Min & Kims lägenhet ska vi ha kvar
 
NU ska jag städa hemma i lägenheten! Sen är det dax för ett pass på Sats och sen hålla lite lektioner och ikväll är det kalas igen för släkten hemma hos oss :)
 
Hoppas ni får en trevlig måndag trots allt regn!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för hemlis du skulle berätta? :)

Svar: Min familj har köpt en hästgård! Det var hemlisen :)
Milla

2013-06-11 @ 15:04:19
Postat av: Anonym

Vart ligger gården? Finns det stall? Kan du inte visa bilder :D

Svar: Gården ligger i Bålsta och det finns ett stall där, kan visa bilder!
Milla

2013-06-16 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0