I Bålsta

En underbar sommar kväll i juli på gården i Bålsta, hästarna är redan kvällsfodrade och jag & Kim har varit och gymmat på Sats i Bålsta för första gången idag. Litet och slitet gym men gulligt, det fungerar! Gymmar ju för mesta delen i Huddinge, riktigt bra där!
 
Jag & Kim kom hit igår och sov över här, igår var vi hela dagen på stranden och badade & solade! Kom hem sent och red vid halv nio på kvällen fram till halv tolv, jobbigt att rida på dagen när det är så varmt! Så var mycket skönare att rida på kvällen faktiskt :)
 
Och imorse red jag direkt på morgonen! Så himla kul här i Bålsta, är så glad att ha hästarna här!! Och snart ska bygget av ridhuset börja!!
 
NU ska jag hoppa in i duschen sen kolla film! Imorgon bitti ska jag rida innan det blir för varmt! :)
 
Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0