Falsterbo & Flytt

Hej!
Evigheter sedan jag skrev, verkligen evigheter sedan! Men som vanligt har jag inte haft tid har varit väldigt mycket på senaste tiden.
 
Flytten har tagit mycket tid och kraft, var i Falsterbo under hela förra veckan med Kim & mamma, var supertrevligt! Shoppade och fick mycket inspiration!
 
Som ni vet så har jag tidigare tävlat och varit mycket aktiv inom hoppningen men på senaste åren har jag hoppat mindre, som ni vet så har jag skadat mig en hel del inom hoppningen med Genique, så förra hösten köpte mamma en dressyr sadel till mig. Min första dressyr sadel innan dess har jag bara ägt hoppsadlar!
Jag sa till folk i min omgivning att jag vill börja tävla i dressyr istället! Alla blev mycket chockade och trodde mest att jag skämtade! Dom skrattade när dom såg mig rida i dressyr sadeln, jag var ju en hoppryttare inte någon dressyrryttare. Jag sa till KG att nu vill jag satsa på dressyr istället, han skarttade också lite och sa att jaja säkert.
 
Nu ett halvår efter mitt beslut om att sadla om till dressyr ryttare har gått väldigt bra, från att verkligen inte kunna sitta snyggt i en dressyr sadel till att ha tävlat en hel del. Inga höga klasser dock men en bra bit påvägen till mina mål! Jag får en så fin känsla med hästen i dressyren. Visst jag hopptränar fortfarande men har inte tävlat någon hoppning på väldigt länge! Får se om det blir någon start. Nu forstätter mina mål & träningar inom dressyren!
Och folk i min omgivning är glada och KG hjälper mig för fullt allvar nu :)
 
Lite bilder:
 
 
 
Min ridbana som ska byggas ut!
 
 
Stallet
 
 
Min fina Böna <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh äntligen!! Kan inte du visa mer bilder från nya stallet? Verkligen superkul att det går bra i dressyren nu :)

Svar: Jo det kommer mer bilder från nya stallet! :)
Milla

2013-07-18 @ 16:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0